Friday, January 23, 2015

Perechi de vise

De curand, o prietena de pe Facebook a share-uit un articol care a dat voce unor idei ce imi dadeau tarcoale de mult, dar le ascundeam, simtindu-ma parca vinovata de existenta lor: nu exista dragoste scrisa in stele, dragoste (sau orice altceva) pentru ca asa trebuia sa fie. Iubirea, ca orice relatie (si multe altele in viata) este o combinatie de coincidente bune, de lungimi de unda care sa se intrepatrunda putin si de munca si incercari continue. Desi am langa mine un sot extraordinar, o familie fara cusur si prieteni mai presus de cuvinte, nu am simtit niciodata ca lucrurile sunt asa pentru ca era scris in stele. Poate sunt o fire prea pragmatica (ciudat pentru cineva care cica are tangente cu arta, nu?), dar, desi este o distragere draguta de la imprevizibilitatea vietii, nu cred in horoscopul. Si cred cu tarie ca trebuie sa fim recunoscatori pentru oamenii dragi din jurul nostru si sa nu consideram ca "asa e normal". Relatiile de 2, 10 sau 50 de ani, se datoreaza celor doi oameni care si-au cladit o viata impreuna si care nu au incetat sa lupte pentru ea, nu stelelor sau destinului.

Sunt sigura ca va intrebati totusi ce legatura are polologhia de mai sus cu lucrusoarele handmade? Nu chiar asa de multa: anul trecut, pe cand pregateam nunta mea handmade, am facut si 2 seturi de pahare se sampanie pentru miri si nasi. Iar iarna aceasta am reusit in sfarsit sa-mi gasesc timp pentru a termina si ultimele 2 pahare (dintr-un set de 6), pentru dragii mei parinti. Si in timp ce pictam, nu am putut sa nu ma gandesc la oamenii carora le sunt destinate, la cele 3 relatii diferite, dar perfecte in felul lor.

Pentru noi am ales, bineinteles, biciclete. Desi am incercat un efect care nu mi-a iesit, si au trebuit sa-mi sara in ajutor Sabina si restul domnisoarelor de onoare cu sfaturi, iar draga de Andreea a venit in miez de noapte sa vada ce nu merge, in final au iesit destul de bine. Ca mica paranteza draguta, degrade-ul bleu i-a facut pe multi sa ne intrebe ce sapanie speciala aveam noi de era albastra :D .

10682383_771591936260534_3289535485321260493_o

Pentru nasi am ales niste dragoni tribali, (nu zicem de ce :P). Desi as fi vrut sa pictez un design propriu, nu am reusit sa ma adun destul, asa ca am adoptat unul gasit aici: http://satanicseagull.deviantart.com/art/Vector-Dragon-207614994 .

IMGP7344_2

In final, pentru doi parinti iubitori de munte, am ales flori de colt delicate (de data asta desenate de mine :D ):

IMGP7317_2

Si ca sa raman in sfera iubirii, va mai zic ca relatia mea cu vopselele de ceramica/sticla nu se poate descrie decat ca “love-hate relationship”. Mai avem de lupta nitel, dar promit sa revin cu lucrari din ce in ce mai frumoase :) .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...