Thursday, January 15, 2015

Giveway de iarna

giveaway

Ei, dragii mei, am cam fost departe de handmade (daca nu total paralela, atunci doar nitel tangential, ca sa folosesc o comparatie de “geek” :P ) atata timp, incat acum parca nici nu stiu ce sa fac, de unde sa incep, parca toate ma atrag, toate imi plac si, precum magarul lui Buridan , raman “infometata” (de lucru adica ;) ).

Asa ca m-am gandit sa va cer voua ajutorul si ce motiv mai frumos, decat un giveaway in asteptarea primaverii? Asadar, ce trebuie sa faceti? Simplu: sa dati un share la postarea de Facebook, pe care o gasiti aici si sa-mi lasati un comentariu (tot acolo) cu urmatoarele 3 elemente:
  1. o tehnica (Fimo, sarma, margelute, pictura, rasina, pirogravura, origami, macrame, tatting, quilling, scrapbooking, reciclare)
  2. o tema (poate fi mai generala - primavara, sau mai detaliata - o floare, dar as aprecia daca nu ar fi extrem de limitata: un iris albastru cu galben :p )
  3. o gama de obiecte (bijuterii, decoratiuni interioare, etc - la fel, pot fi mai detaliate, poate brosa, etc).

La final, persoana care va castiga va primi o piesa descrisa de cele 3 puncte din comentariul propriu.

Termen: 31 ianuarie

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...