Tuesday, January 6, 2015

La (re)inceput de drum

winter_macro

Ei, dragii mei, iata ca s-a terminat si anul 2014, un an nebun pentru mine, dar nebun de frumos, un vartej de iubire, de oameni dragi si momente unice. Am cunoscut oameni cum n-am crezut ca exista, am reintalnit oameni dragi, am ramas de n ori impresionata de oamenii ce ne-au stat alaturi tot anul, chiar daca lor li s-a parut normal, am iubit, am calatorit, m-am stresat, dar am si zambit, am ras si m-am bucurat cat pentru tot stresul si mai mult, pe scurt: l-am trait din plin, cu tot sufletul. Sí-n tot acest an, un lucru a lipsit (mai mult ca altele): CreativeSEA, locsorul meu plasat parca intr-o alta dimensiune, unde sunt libera sa visez, sa-mi las piticii sa zburde liberi si mainile sa creeze jucarele de tot felul.

Pentru anul care vine mi-am propus cam asa:
  • sa zambesc mai mult
  • sa ma stresez mai putin
  • sa iubesc
  • sa traiesc

Restul sunt detalii, detalii care raman in sufletelul meu, dar pe care voi avea grija sa le duc la indeplinire, pastrand planurile de mai sus.

Voua va urez un an frumos, cu zile lungi si pline de momente frumoase, cu distractie si cu relaxare, cu iubire, cu oameni dragi alaturi, cu zambete pana la urechi si cu multa sanatate.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...