Wednesday, January 30, 2013

Zbor de fluture

     Titlul de astazi ascunde vise si sperante, dar si tristele. De ce? Pentru ca la fel de fragil precum un zbor de fluture este si viata umana. Nu stiu de ce mi-a venit in minte asta acum - poate pentru ca saptamana ce a trecut am avut ocazia sa citesc despre persoane extraordinare care nu mai sunt printre noi si invariabil gandul mi-a fugit la bunicul.

    Dar un zbor de fluture inseamna si frumusete, inocenta si vis. Inglobeaza o eleganta si o puritate pe care numai natura putea sa o creeze, cu o finete imposibil de egalat de mana umana. Am adorat intotdeauna fluturii, asa cum ador florile - mi-e imposibil sa nu ma simt copil, sa nu visez si sa urmez miscarea fina a petalelor sau zborul lin si liber. 

    Stiu ca nu am mai postat de mult si am multe de recuperat, foarte multe sa va spun si sa va arat. Si tot o comanda speciala a venit sa ceara sa ii fie spusa povestea. S-a strecurat tiptil pe langa mine si mi-a soptit sa nu uit ce mult inseamna pentru mine fiecare lucrusor ce-mi paraseste masa de lucru. Cum caut informatii, incerc sa gasesc solutii, incerc variante pe care apoi sfarsesc prin a le arunca, dar, in final, din toate acestea iese un Pheonix care imi doresc sa fie purtat cu drag de cea la care va ajunge.

    Fluturasul acesta adora sa se aseze pe hainele celor de care prinde drag si sa ramana acolo sa fie admirat:

BS001

BS001

Se poate realiza in orice culori doriti. Pret: 35 RON

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...